niedziela, 8 maja 2016

Powracam?

Witajcie Kochani! 

Przepraszam za moją długą nieobecność. Przez tą długą, bo prawie sześciomiesięczną, nieobecność zdarzyło się tyle okropnych rzeczy, iż zwątpiłam do końca w swoje umiejętności. Zarówno tu jak i na Wattpadzie. Do tej pory nie jestem pewna, czy nadaję się do czegokolwiek. Szczerze, zaczynam wątpić, czy moje historie w ogóle się komuś kiedykolwiek podobały. Owszem, nie spotkałam się jeszcze z negatywną opinią, ale pisanie to chyba nie moja bajka.

Apeluje więc do was, czy mam od początku prowadzić któregokolwiek z tych blogów? Jeśli będziecie tego chcieli, wznowię jedną z historii. Napiszę ją od początku, z pomocą dwójki blogerów zza granicy. Czyli, Hoshi Sutcliff i Noriko Uchihy. 
Na razie moją propozycję współpracy przyjęła tylko Hoshi i liczę, że przyjmiecie ją ciepło, jeżeli będę miała ponownie dla was pisać. 

Piszcie w komentarzach, czy mam wrócić na strony blogera i którego bloga wznowić. Ewentualnie mogę założyć jeszcze jednego i tylko jego kontynuować. Podczas pobytu na wymianie i w szpitalu zrodziło się trochę pomysłów, aczkolwiek wolałabym byście wybrali któregoś z istniejących blogów. 
Do wyboru macie:
- Alfa i Omega
- Wojna o Ziemię

Jestem również otwarta na sugestie co do tematyki poruszanej w wybranym przez was blogu. Możecie oczywiście napisać jakie wątki fabularne powinnam poruszyć, czy coś powinnam zmienić. Po wybraniu jednego z opowiadań, wszystkie dotychczasowe rozdziały i notki zostaną usunięte, a cała historia będzie tworzona od nowa. 

Przyszłość moich poczynań leży bezpośrednio w waszych rękach. 

Dziękuję za owocną współprace, myślę, że o wszystkim poinformowałam jasno i przejrzyście. Wszystko zależy tylko od waszych komentarzy.

                                                                                   Neko-chan 

6 komentarzy:

  1. Kochana ty moja... Bardzo się cieszę, że w końcu dodałaś posta bo bałam się, że już w ogóle nie wrócisz... Bardzo bym chciała, żebyś wznowiła bloga, choć nie jestem w stanie powiedzieć którego, ponieważ oba są wspaniałe, bardzo interesujące i wciągające. Wiem, jak się czujesz i wiem jak to jest nie wierzyć w swoje umiejętności. Był taki czas, że myślałam, że pisanie po prostu nie jest mi przeznaczone, bo w sumie cały czas coś stawało mi na drodze. Ale teraz już wiem, że nigdy nie wolno w siebie wątpić, ani nie można przestać próbować robić tego, co się kocha.
    Chcę ci życzyć powodzenia w dalszym pisaniu, mam wielką nadzieję, że drugi bloger także zgodzi się na współpracę ;-) Tak jak już pisałam, nie jestem w stanie wybrać jednego bloga, bo oba mi się bardzo podobają :-)
    Jeszcze raz życzę powodzenia i pozdrawiam :D
    ***Niki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komentarz. Twoja opina znaczy dla mnie bardzo wiele :)
      Na chwilę obecną, zarówno w komentarzach jak i mailem, najwięcej osób zagłosowało na Wojnę o Ziemię i powiem szczerze, że liczyłam właśnie na tą historię, bo to w nią włożyłam najwięcej przygotowań. Tak więc mamy już zwycięzce :)

      Bardzo dziękuję, za słowa otuchy, to także wiele dla mnie znaczy. Po jakimś czasie Alfa i Omega również zostanie wznowiony, jednak na chwilę obecną wolę pracować tylko z jednym blogiem :)

      Jeszcze raz dziękuję i również pozdrawiam :)
      Neko-chan

      Usuń
  2. Droga Nee-chan, wiesz, że ja zawsze jestem gotowa pomóc ci w każdej chwili. Bardzo się cieszę, że Hoshi-san zgodziła się na współpracę z tobą. Szkoda tylko, że usunęłaś konto na Wattpadzie, wszystkie bardzo za tobą tęsknimy. Neko, jesteś cudowną pisarką, potwierdził to ranking na stronach zagranicznych i litewski konkurs pisarski. Ta wymiana bardzo dobrze na ciebie wpłynęła. 10 000 wyświetleń na Wattpad są ogromnym osiągnięciem. Mam też nadzieję, że zwycięskie opowiadania, oraz historie z Wattpada, przeniesiesz też na blogera. Może odbiegają one od tematu twoich, dwóch obecnych tu, blogów, ale są naprawdę godne podziwu. Prosiłabym też, by Hoshi-san odezwała się na tym blogu przy najbliższej okazji. Wiem, że jest ona pisarką litewsko-polską wielokrotnie nagrodzoną przez Watta.
    Noriko-san też bardzo chciałabym poznać. Nie znam charakteru pisania obu twoich kandydatek, ale wiem, że sobie świetnie poradzą.

    Wybieram blog #1 :)
    Powodzenia ~ Mikaela

    OdpowiedzUsuń
  3. Neko-senpai! Ja ci już mówiłem! Oczywiście, że Wojna! ~Sebastian

    OdpowiedzUsuń
  4. Wojna! Oczywiście, że Wojna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neko-chan, jako współautor, wybieram Wojnę o Ziemię

    OdpowiedzUsuń